Meteen naar de content

Alle producten zijn Pre Order. Deze worden verstuurd in week 6/7

    Retour- en terugbetalingsbeleid

    Belangrijke informatie:
    • 30 dagen retourtermijn
    • 14 dagen om terugbetalingen te verwerken
    • Geen restockingkosten
    Is het mogelijk om mijn bestelling te retourneren?

    Als u niet tevreden bent met de door u bestelde artikelen, heeft u de mogelijkheid deze te retourneren binnen 30 dagen na ontvangst.

    In dit geval moet de bestelling aan de volgende voorwaarden voldoen:

    1. De bestelling bevat nog alle juiste onderdelen, componenten en de verpakking is precies zo aangekomen als het product.
    2. Een normale behandeling van het product is evident, breuk door onzorgvuldige behandeling is uitgesloten.
    3. Producten waarvoor hygiëne belangrijk is, zijn grondig gereinigd voordat het retourproces proces begint.
    4. Het product direct na ontvangst defect is bevonden.
    5. Wij zijn gerechtigd de klant verzendkosten in rekening te brengen.
    6. Een ruil/ retour zending wordt binnen 2 werkdagen beoordeelt, geaccepteerd of afgewezen en binnen 14 dagen ontvangt u uw geld, nieuw product of winkelkrediet.

      Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

      Als je bestelling aan de bovenstaande voorwaarden voldoet, moet je het volgende doen om het retourproces te starten.

      1. Mail naar: info@noyahome.nl
      2. Gelieve de reden voor retourzending op te geven en uw bestelnummer mee te sturen. U ontvangt een retouradres en een retourformulier.
      3. Stuur het product inclusief retourformulier naar het opgegeven adres en laat ons het bijbehorende trackingnummer weten.

      Uw aanvraag wordt binnen 14 dagen na ontvangst van uw retour verwerkt.

      Waarom kunnen de beauty & health producten niet worden geretourneerd?
      Een lijst van hygiëne producten die niet kunnen worden teruggezonden en vergoed (de lijst is niet volledig): ondergoed, bikini, make-up, haarstylingsproducten, schoonheidsproducten, enz. Wij nemen hygiëne en openbare veiligheid serieus en staan het retourneren van beauty- en gezondheidsproducten niet toe voor de veiligheid van al onze klanten. Wij staan hierin niet alleen. Andere aanbieders van schoonheids- en gezondheidsproducten staan om dezelfde redenen geen retourzendingen toe.

      Moet ik betalen voor mijn retourzending?
      Ja, alle klanten zijn zelf verantwoordelijk voor de kosten van hun retourzending. De kosten kunnen variëren afhankelijk van uw locatie tussen de €15 en €28. Wij raden u aan uw retourzending met een Track & Trace te verzenden, aangezien wij geen verantwoordelijkheid kunnen aanvaarden voor zoekgeraakte retourzendingen.

      Retouradres:

      F, Kang Zhong Building
      No. 2 Commercial Second Street
      Niushan Zhong Wu Wei, Dongcheng Street
      Dongguan City
      Postal code: 523000

       

      Contact

       

      E-mail:  info@noyahome.nl
      Contactformulier: https://www.noyahome.nl/pages/contact
      Telefoon085-0602098
      Winkelnaam: Noya Home

      Openingsuren klantenservice:
      Maandag t/m Vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur.
      Zaterdag en Zondag: 11:00 tot 17:00 uur

      (GMT+01:00) Centraal-Europa

      Geschatte reactietijd (30 minuten - 24 uur)

      GRATIS VERZENDING

      Profiteer van gratis verzending in heel Nederland.

      100% VEILIG BETALEN

      Wij beschermen uw gegevens met SSL-beveiliging.

      DE KLANT IS KONING

      Wij helpen u graag met vragen en opmerkingen over onze producten.